Întrebări frecvente

La toate Stațiile de Plată puteti achita cu numerar și bonuri de rest de la o tranzactie precedentă. In peste 1000 de locații puteți plăti și cu cardul bancar acolo unde Stațiile de Plată sunt echipate cu POS. 

Te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon 021 529 71 01 sau prin email la contact@selfpay.ro pentru a-ti putea oferi asistență în soluţionarea acestei situaţii.

Te rugăm să ne contactezi la numărul de telefon 021 529 71 01 pentru a-ti oferi asistență în soluţionarea acestei situaţii.
Ne ajuta sa ai numarul Statiei de Plata la care ai efectuat tranzactia.

Termenul maxim de remediere a problemelor tehnice este de 5 zile lucratoare de la inregistrarea sesizarii la Serviciu Clienti.
Exceptie:  situatii in care termenul nu poate fi respectat din cauze neimputabile companiei: conditii meteo nefavorabile, orice cauze care conduc la imposibilitatea de acces la echipamente.

În această situație, tranzacția nu a fost finalizată.
Te rugăm să refaci tranzacția utilizând bonul de rest la Stația de Plată SelfPay. Pentru asistenţă poți contacta  Customer Service la numărul de telefon 021 529 71 01.

Nu te ingrijora. Te putem ajuta daca vei contacta Customer Service la numărul de telefon 021 529 71 01

Te rugăm să contactezi serviciul Customer Service la numărul de telefon 021 529 71 01 pentru a primi asistență în soluţionarea acestei situaţii.

Tranzacţiile de reîncărcare sunt ireversibile. Îți recomandăm să te adresezi furnizorului de telefonie mobilă pentru mai multe informaţii.

Pentru informații sau dificultăți legate de utilizarea unui cod PIN PaySafeCard, te rugăm să te adresezi PaySafeCard utilizând secţiunea Contact https://www.paysafecard.com/ro/support/contacteaza-ne/  sau la adresa de e-mail: info@paysafecard.com.

Pentru recuperarea unei chitanţe neemise sau pierdute care conţine un cod PIN Paysafecard achiziţionat de la una din Stațiile de Plată SelfPay, trebuie sa stii urmatoarele :

  1. Suni la Serviciu Clienti (021 529 71 01, program Luni - Vineri 09:00 - 21:00, Sâmbătă - Duminică 09:00 - 17:00) si impreuna cu colegul nostru veti confirma datele necesare identificarii situatiei
  2. Urmezi pasii necesari
  3. Transmiti detaliile cerute la adresa de e-mail contact@selfpay.ro.

Dupa ce vom primi aceste detalii, iti vom raspunde si iti vom trimite PIN-ul in maxim 24 de ore

Bonul de rest poate fi utilizat direct la Stațiile de Plată SelfPay pentru oricare dintre serviciile disponibile. Pentru restituirea banilor într-un cont bancar, te rugăm să contactezi serviciul Customer Service la numărul de telefon 021 529 71 01.

Pentru a obţine o factură fiscală, te rugăm să ne trimiţi, la adresa de e-mail contact@selfpay.ro, copia sau datele chitanţei eliberate de către Stația de Plată SelfPay şi datele firmei.

Poți activa codul apelând unul dintre numerele de telefon afişate pe chitanţa emisă de către Stația de Plată SelfPay.

200000

Plăți efectuate
+8.000

Stații de Plată
în toată țara
+170

Servicii locale și naționale
+1.000

Localități acoperite
map

NE GĂSEȘTI ORIUNDE ȘI ORICÂND, ÎN TOATĂ ȚARA

Ai la dispoziție peste 9.000 de Stații de Plată SelfPay în mai mult de 1.000 de orașe din țară. Află care este cea mai apropiată de tine!

SELFPAY

Adresă: Bd. Dacia nr. 153-155, etajele 5 - 7, sector 2, Bucureşti
E-mail: contact@selfpay.ro

Customer Service

Program:
L-V: 08:00 - 21:00;
S-D, Sărbători legale: 09:00 - 17:00
Telefon: 021 529 71 01
E-mail: contact@selfpay.ro

    Sunt de acord ca datele mele să fie prelucrate pentru soluționarea acestei solicitări.