Întrebări frecvente

Metodele de plată acceptate sunt: numerar, bonuri de rest SelfPay sau Bitcoin.

Te rugăm să contactezi serviciul Call Center la numărul de telefon 021 529 71 01 sau prin email la callcenter@selfpay.ro pentru a primi asistență în soluţionarea acestei situaţii.

Te rugăm să contactezi serviciul Call Center la numărul de telefon 021 529 71 01 pentru a primi asistență în soluţionarea acestei situaţii.

În această situație, tranzacția nu a fost finalizată. Te rugăm să refaci tranzacția utilizând bonul de rest la Stația de Plată SelfPay. Pentru asistenţă poți contacta serviciul Call Center la numărul de telefon 021 529 71 01.

Te rugăm să contactezi serviciul Call Center la numărul de telefon 021 529 71 01 pentru a primi asistență în soluţionarea acestei situaţii.

Te rugăm să contactezi serviciul Call Center la numărul de telefon 021 529 71 01 pentru a primi asistență în soluţionarea acestei situaţii.

Tranzacţiile de reîncărcare sunt ireversibile. Îți recomandăm să te adresezi furnizorului de telefonie mobilă pentru mai multe informaţii.

Pentru informații sau dificultăți legate de utilizarea unui cod PIN PaySafeCard, te rugăm să te adresezi PaySafeCard utilizând secţiunea Contact www.paysafecard.com/ro-ro/ajutor/formular-de-contact sau la adresa de e-mail: info@paysafecard.com.

Pentru recuperarea unei chitanţe neemise sau pierdute care conţine un cod PIN Paysafecard achiziţionat de la una din Stațiile de Plată SelfPay, este necesar să urmezi următoarea procedură:
- Apel către serviciul Call Center SelfPay (021 529 71 01, program Luni - Vineri 09:00 - 21:00, Sâmbătă - Duminică 09:00 - 17:00) sau transmiterea unui e-mail cu această solicitare la adresa callcenter@selfpay.ro;

Transmiterea chitanţei se va face prin e-mail, la adresa indicată, numai după ce vei furniza către noi:
- O copie a actului de identitate, paşaport sau permis auto;
- O copie a unei facturi de utilităţi (apă, energie electrica, gaze, TV) de la adresa regăsită în actul de identitate.

Pentru a evita această procedură, îți recomandăm să completezi o adresă de e-mail validă în rubrica din ecranul de cumpărare la care vei primi automat chitanţa după finalizarea cu succes a tranzacţiei.

Bonul de rest poate fi utilizat direct la Stațiile de Plată SelfPay pentru oricare dintre serviciile disponibile. Pentru restituirea banilor, numerar sau într-un cont bancar, te rugăm să contactezi serviciul Call Center la numărul de telefon 021 529 71 01.

Pentru a obţine o factură fiscală, te rugăm să ne trimiţi, la adresa de e-mail callcenter@selfpay.ro, copia sau datele chitanţei eliberate de către Stația de Plată SelfPay şi datele firmei.

Poți activa codul apelând unul dintre numerele de telefon afişate pe chitanţa emisă de către Stația de Plată SelfPay.

La Stațiile de Plată SelfPay pot fi achiziționate bilete doar pentru trenurile a căror oră de plecare este peste cel puţin 12 ore de la momentul accesării serviciului.

200000

Plăți efectuate
+4000

Stații de Plată
în toată țara
+120

Servicii locale și naționale
+900

Localități acoperite
map

NE GĂSEȘTI ORIUNDE ȘI ORICÂND, ÎN TOATĂ ȚARA

Ai la dispoziție peste 4.000 de Stații de Plată SelfPay în mai mult de 900 de orașe din țară. Află care este cea mai apropiată de tine!

SELFPAY

Adresă: Bd. Dacia nr. 153-155, etaj 7, sector 2, Bucureşti
Telefon: +40 37 277 60 60
Fax: +40 37 287 94 93
E-mail: contact@selfpay.ro

Call Center

Program:
L-V: 09:00 - 21:00;
S-D, Sărbători legale: 09:00 - 17:00
Telefon: 021 529 71 01
E-mail: callcenter@selfpay.ro

Sunt de acord ca datele mele să fie prelucrate pentru soluționarea acestei solicitări.