Chiar și în perioada stării de urgență, SelfPay asigură accesul românilor la o metodă sigură de plată a facturilor

Peste 4.700 de Stații de Plată SelfPay prezente la nivel naţional în cele mai importante reţele de retail modern şi în magazinele de proximitate din retailul tradiţional, rămân active şi în perioada stării de urgență, asigurând accesul românilor la o metodă sigură de plată a serviciilor de necesitate publică. Soluția de plată Self-Service pusă la dispoziţie de SelfPay oferă posibilitatea clienţilor de a-şi efectua plățile în siguranță, fără a interacţiona cu alte persoane, așa cum se întâmplă în cazul casieriilor sau punctelor de încasare asistate.

Pe măsură ce situația COVID-19 a luat amploare pe teritoriul României, în rețeaua de Staţii de Plată SelfPay s-au înregistrat creşteri semnificative ale plăților, majorările fiind vizibile atât în sectorul plăților facturilor de utilităţi și comunicaţii, cât și în zona produselor de divertisment.

În luna martie, volumul total al plăților efectuate prin intermediul Staţiilor de Plată SelfPay  a înregistrat o creștere de 30%, în comparaţie cu  perioada similară a anului trecut. Defalcat, în categoria de plăţi facturi, volumul plăţilor pentru facturile de utilităţi a crescut cu 50% în perioada indicată, iar plățile pentru produsele de divertisment – precum vouchere şi licenţe  pentru jocuri de pe diferite platforme au înregistrat un avans de 142%. Volumul plăților pentru comunicații (internet, televiziune, telefonie) s-a majorat cu 64% în luna  martie 2020,  faţă de aceeași perioadă a anului trecut.

Categoria de plăți care a crescut cel mai mult în total valoare absolută în această perioadă față de perioada similară a anului precedent, este plata întreținerii, cu un avans valoric de 114%.

“În contextul actual, în care respectarea limitărilor obiective, generate pe fondul pandemiei de COVID-19 este esențială, nevoia de soluții de plată, în siguranță, fără a interacţiona cu alte persoane,  este mai mare decât oricând. La SelfPay identificăm rapid cele mai potrivite soluții, adaptate la situația actuală pentru a oferi clienților, accesul la servicii în siguranță și fără întreruperi, prin Staţiile de Plată SelfPay. În același timp, suntem alături de  angajații și partenerii SelfPay, din prima linie, care acţionează cu responsabilitate și prudență sporite în gestionarea reţelei și fac posibilă asigurarea continuităţii  în oferirea serviciilor de plată  prin Staţiile de Plată SelfPay, în această perioadă de grea încercare pentru noi toţi”, spune  Adrian Badea, CEO, SelfPay.

În reţeaua de Staţii de Plată SelfPay, se pot plăti  peste 140 de servicii din sectoare tot mai diverse, de la utilități, telefonie fixă și mobilă, internet, televiziune,  taxe şi impozite, la bilete de acces la evenimente, bilete de călătorie, moneda electronică, rovinieta şi divertisment.