Termeni și condiții aplicația mobilă
TERMENI ȘI CONDIȚII DE UTILIZARE A APLICAȚIEI MOBILE SELFPAY NOW (Termeni de utilizare)
1. Aplicabilitate. Termeni de utilizare
Acești termeni de utilizare („Termenii de utilizare”) înglobează termenii și condițiile de utilizare a aplicației mobile SelfPay Now („Aplicația SelfPay Now” sau „Aplicația”) și a funcționalităților puse la dispoziția dumneavoastră („dumneavoastră”, „utilizatorul”), în vederea efectuării de transferuri de bani („Transfer P2P”) și/sau alimentarii cardurilor dumneavoastră cu numerar la Stațiile de Plată SelfPay („Transfer Cash2Card” și împreună cu Transferul P2P denumite în continuare „Serviciile”). Puteți vizualiza oricând prezentul document prin intermediul Aplicației SelfPay Now, pe website-ul www.selfpay.ro sau ne puteți trimite oricând o solicitare la adresele de contact prevazute mai jos în vederea obținerii unei copii electronice.
Aplicația SelfPay Now este pusă la dispoziția dumneavoastră de către ZebraPay SA, o societate cu sediul social în București, Bdul. Dacia, numărul 153-155 E, sector 2, România, înmatriculată la Oficiul Registrului Comerțului sub numărul J40/9919/2009, având cod unic de identificare RO26067497 (denumită în continuare „SelfPay”).
Serviciile puse la dispoziție în cadrul Aplicației SelfPay Now sunt furnizate de către Libra Internet Bank S.A., o societate cu sediul social în București, Calea Vitan nr.6-6A, tronson B, C, et.1, 6, 9, 13, clădirea Phoenix Tower, sector 3, Romania, înmatriculată la Oficiul Registrului Comerțului sub numărul J40/334/1996, având cod unic de identificare 8119644 și înregistrată în Registrul Instituțiilor de Credit al Băncii Naționale a României sub nr. RB-PJR-40-037/18.02.1999 (denumită în continuare ”Banca”).
Prin intermediul Aplicației SelfPay Now, Banca inițiază și procesează ordinele de plată corespunzătoare transferurilor pe care dumneavoastră le efectuați cu suportul tehnic al aplicației SelfPay Now.
Folosind Platforma, autorizați Banca să inițieze și să efectueze transferuri în numele dvs. prin inițierea de ordine de plată. Inițierea ordinelor de plată corespunzătoare transferurilor solicitate de dvs. prin intermediul Platformei se realizează de către Bancă.
Pentru fiecare operațiune de transfer inițiată de dvs., platforma asigură infrastructura tehnică pentru inițierea ordinului de plată de către Bancă. Ulterior, instrucțiunile de plată sunt validate de către Bancă și transferate către Romcard. Verificarea condițiilor necesare procesării transferului, inclusiv, dar fără a se limita la, verificarea conturilor implicate în operațiunea de transfer, verificarea disponibilității fondurilor plătitorului și alte asemenea, se realizează de către Romcard.
Prin acceptarea acestor Termeni de utilizare, înțelegeți și confirmați acordul dumneavoastră cu privire la utilizarea Aplicației si a Serviciilor in termenii și condițiile stipulate în prezentul document și pentru orice neclaritate cu privire la acești Termeni de utilizare, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail:
contact@selfpay.ro sau/și info@librabank.ro.
2. Condiții generale de eligibilitate
Pentru a va crea un cont de utilizator si pentru a putea folosi Serviciile disponibile în Aplicația SelfPay Now trebuie să aveți cel puțin 18 ani împliniți la data primei utilizări.
Pentru a putea folosi Serviciile disponibile este necesar sa va înregistrați datele dumneavoastră si cardurile de debit sau de credit personale conform instrucțiunilor stabilite în pagina privind înregistrarea, inclusiv indicând acordul dumneavoastră de a accepta acești Termeni de utilizare la momentul creării contului de utilizator.
Utilizatorul Aplicației SelfPay Now își asumă responsabilitatea că nu va încălca prevederile acestor Termeni de utilizare, ce includ următoarele reguli:
- nu veți utiliza un card blocat de instituția financiară emitentă a cardului;
- veți putea înrola un număr maxim de 3 carduri active per utilizator emise sub sigla MasterCard sau Visa;
- atât cardurile dumneavoastră, cât și cardurile beneficiarului unui Transfer P2P sunt valabile și sunt emise de instituții financiare din România; Aplicația permite de asemenea Transferuri P2P și Transferuri Cash2Card și între/pe carduri care prezintă un număr de identificare (BIN) atribuit serviciilor de emitere de instrumente de plată desfășurate in Romania de către instituțiile autorizate în acest sens. Pot fi înregistrate in cadrul Aplicației orice carduri cu BIN corespunzător României, emise de către instituții bancare, instituții de plată, instituții emitente de moneda electronică ori alte instituții abilitate să emită instrumente de plată în temeiul reglementărilor comunitare și naționale privind serviciile de plată;
- atât dumneavoastră, cât și beneficiarul unui Transfer P2P efectuați operațiuni de pe dispozitive și carduri SIM personale emise de operatori de telefonie mobilă din România sau din alte State Membre din Uniunea Europeana;
- atât dumneavoastră, cat și beneficiarul unui Transfer P2P sunteți cetățeni sau rezidenți permanenți ai aceleași țări, în care funcționează Aplicația, respectiv România;
- dețineți un dispozitiv mobil cu sistemul de operare Android sau iOS actualizat la cea mai recentă versiune disponibilă pentru dispozitivul dumneavoastră;
- veți respecta limitele de tranzacționare prevăzute la Secțiunea 5.2 de mai jos.
3. Funcționalități și Servicii
Aplicația Selfpay Now facilitează accesul utilizatorilor la următoarele Servicii:
(a) Transfer P2P. Acesta presupune un serviciu de transfer de fonduri instant* de pe cardul expeditorului pe cardul destinatarului utilizând canalele puse la dispoziție de către organizațiile de carduri Visa si MasterCard, de către Banca si de către SelfPay.
Destinatarul plății poate fi selectat prin următoarele metode:
- Număr de telefon, daca acesta este adăugat în agenda telefonului, se va selecta opțiunea "Transferă unui prieten" din secțiunea "Transferă" din ecranul principal al aplicației SelfPay Now;
- Cod QR, atunci când doriți să păstrați datele personale anonime şi destinatarul afișează codul QR, se va selecta opțiunea "Transferă prin cod QR" din secțiunea "Transferă" din ecranul principal al aplicației SelfPay Now;
- Alias, atunci când doriți sa păstrați datele personale anonime, iar destinatarul se află la distanță şi furnizează Alias-ul său, se va selecta opțiunea "Transferă prin Alias" din secțiunea "Transferă" din ecranul principal al aplicației SelfPay Now;
Prin metodele de transfer prin QR code sau prin Alias puteți trimite sau primi bani
Transferurile sunt trimise instantaneu*. Aceasta înseamnă ca nu exista nicio posibilitate de a anula acest tip de plată după ce este trimisă, prin urmare, vă rugăm să vă asigurați că detaliile pe care le introduceți sunt corecte. Serviciul este furnizat în condițiile de furnizare a serviciilor prevăzute în acești Termeni de utilizare. Puteți utiliza acest serviciu pentru a transfera bani pe cardurile proprii sau pe cardul unui alt utilizator al Aplicației.
* Important: Timpul maxim de creditare și de debitare a cardurilor implicate în tranzacții P2P tine de implementarea corectă de către băncile emitente a cardurilor a fluxurilor obligatorii pentru serviciile Visa Direct și Moneysend, servicii oferite de către organizațiile de carduri, Visa și Mastercard. În situații excepționale acestea pot suferi întârzieri. Transferurile între cardurile de credit necesită de regulă o perioadă de procesare de până la 48 de ore, în situații excepționale această perioadă putând fi extinsă, iar transferurile între carduri de debit se pot realiza în maximum 30 de minute de la inițierea acestora.
(b) Transfer Cash2Card. Acesta presupune un serviciu de transfer de fonduri instant* pe cardul utilizatorului Aplicației, utilizând canalele puse la dispoziție de către organizațiile de carduri Visa și MasterCard, de către Banca și de către SelfPay; Serviciul este furnizat în condițiile de furnizare a serviciilor prevăzute în acești Termeni de utilizare.
*Important: Timpul maxim de creditare al cardurilor implicate în tranzacții Cash2Card tine de implementarea corecta de către băncile emitente a cardurilor a fluxurilor obligatorii pentru serviciile Visa Direct și Moneysend, servicii oferite de către organizațiile de carduri, Visa și Mastercard. În situații excepționale acestea pot suferi întârzieri. Transferurile pe cardurile de credit necesită de regulă o perioada de procesare de până la 48 de ore, în situații excepționale această perioadă putând fi extinsă iar transferurile între carduri de debit se pot realiza în maximum 30 de minute de la inițierea acestora.
Prin intermediul Stațiilor de Plată SelfPay puse la dispoziție și operate de către SelfPay, utilizatorul Aplicației SelfPay Now poate depune fonduri direct pe cardul acestuia înrolat în Aplicație. Puteți utiliza acest serviciu de Transfer Cash2Card pentru a alimenta cu bani doar un card propriu înrolat în Aplicație.
Fondurile la care facem referire pot fi (i) sub formă de numerar; sau (ii) sub forma unui bon de rest pe care l-ați primit de la SelfPay ca urmare a utilizării anterioare a altor servicii SelfPay puse la dispoziția dumneavoastră prin intermediul Stațiilor de Plată.
4. Deschiderea contului și utilizarea Aplicației
Fluxul de deschidere a unui cont de utilizator al Aplicației, precum și de înrolare a dispozitivului este urmatorul:
- Aplicația SelfPay Now se descarcă din magazinele de aplicații mobile, cum ar fi Google Play, respectiv AppStore;
- Este necesar să vă înregistrați cu adresa dumneavoastră de e-mail care va fi validată ulterior printr-un cod dinamic, trimis pe adresa de e-mail declarată, cod ce trebuie să fie introdus în Aplicație pentru a continua fluxul de înregistrare. Daca închideți Aplicația, fluxul de înrolare trebuie reluat.
- Pentru înregistrare, este necesar să introduceți următoarele date: numele și prenumele și adresa de e-mail. Ulterior, va fi necesar să introduceți și numărul dumneavoastră de telefon. Numărul de telefon trebuie să nu fie asociat niciunui alt cont asociat Aplicației SelfPay Now. Numărul de telefon va fi validat prin generarea unui cod dinamic ce va fi transmis prin SMS. Daca închideți Aplicația, fluxul de asociere a numărului de telefon trebuie reluat.
- Pentru a putea folosi serviciile este necesar să introduceți date despre cardurile pe care le dețineți în pagina securizată afișată de Bancă, precum și adresa de domiciliu.
- Este necesar să setați un PIN imediat după înregistrarea primului card pentru securitatea Aplicației. Dacă închideți Aplicația, fluxul de setare PIN trebuie reluat. După aceasta, puteți activa autentificarea biometrică si/sau push notification în funcție de capacitățile telefonului pe care îl dețineți. În momentul activării autentificării biometrice este necesar să validați autentificarea cu factorul biometric care este deja înregistrat la nivelul dispozitivului. Vă informăm că PIN-ul și informațiile biometrice se stochează doar pe dispozitivul dumneavoastră, iar astfel de date nu sunt stocate pe serverele SelfPay sau ale Băncii.
- Pentru a putea utiliza Aplicația SelfPay Now este necesară inserarea în mod obligatoriu a numelui, prenumelui, adresei de e-mail, adresei de domiciliu și numărului de telefon. Suplimentar, opțional puteți insera: data nașterii și genul.
Utilizatorul își asumă obligația să informeze SelfPay, în cel mai scurt timp posibil, despre modificarea/actualizarea datelor cu caracter personal (e.g., numele, adresa de e-mail sau numărul de telefon). Astfel, puteți face orice modificări sau actualizări ale datelor cu caracter personal direct din contul de utilizator, accesând secțiunea Menu>Profil> Editare.
Puteți astfel să modificați oricând datele cu caracter personal obligatorii și/sau să înserați/ștergeți date cu caracter personal opționale.
Detaliile dumneavoastră personale vor fi verificate automat de către Banca în scopul cunoașterii clientelei și prevenirii riscului de spălare a banilor și de finanțare a terorismului în: (i) listele administrate de Biroul de Supraveghere a Activelor Străine (OFAC), incluzând, dar fără limitare, lista Persoanelor Naționale Special Desemnate și Blocate; (ii) listele de sancțiuni ale Uniunii Europene (UE); (iii) listele de sancțiuni ale Organizației Națiunilor Unite (ONU); (iv) Lista neagră PAN; (v) Lista neagră BIN.
Trebuie să înregistrați cardul dumneavoastră urmând instrucțiunile furnizate în cadrul Aplicației. Nu trebuie să încercați să înregistrați un card care nu este emis pe numele dumneavoastră și/sau care nu va aparține.
Nu trebuie să aplicați pentru mai mult de un cont de utilizator.
Vă asumați răspunderea și nu veți furniza în niciun moment informații false, inexacte, incomplete sau derutante.
Nu veți putea folosi Aplicația sau orice parte a funcționalității sale, inclusiv Serviciile, până când nu veți furniza informațiile solicitate conform cu acești Termeni de utilizare și/sau cu termenii și cu politicile interne ale Băncii și dacă nu veți încarcă cel puțin un card.
Vă rugăm să aveți în vedere că vom revizui procesul dumneavoastră de înregistrare cât mai curând posibil. Este la atitudinea exclusivă a Băncii dacă vă va înregistra și acceptă că unul dintre clienții acesteia în vederea utilizării serviciilor furnizate de Banca. Dacă înregistrarea dumneavoastră este aprobată, veți fi notificați cât mai curând posibil.
Un utilizator își poate descărca datele personale accesând "Descarcă datele contului meu" din secțiunea Contul meu.
5. Utilizarea Aplicației și a Serviciilor
5.1 Funcționalitate. Informații suplimentare
După înregistrarea cu succes veți putea folosi Serviciile disponibile prin intermediul Aplicației SelfPay Now, în funcție de disponibilitatea tehnică și practicile de monitorizare ale băncii emitente a cardului plătitorului și beneficiarului (și în funcție de plata oricăror comisioane aplicabile și de conformarea cu acești Termeni de utilizare).
Veți putea utiliza Aplicația SelfPay Now și Serviciile doar în scopuri personale. Acestea nu vor fi folosite pentru activitățile legate de afaceri, activități comerciale ilegale, tranzacții financiare ilegale sau pentru crearea unei aparențe de legalitate cu privire la venituri obținute ilegal și/sau pentru orice alte tranzacții efectuate cu încălcarea legilor aplicabile în țară dumneavoastră și a oricărei alte legi internaționale. În măsură în care conform legilor aplicabile sumele de bani ce fac obiectul Serviciilor utilizate de dumneavoastră devin subiectul unor obligații fiscale, aceste obligații fiscale și orice proceduri în legătură acestea cad întotdeauna în sarcina dumneavoastră.
Periodic, pentru efectuarea procedurii cunoașterii clientelei (dacă este cerută de lege sau de regulamentele bancare), va trebui să furnizați unele documente și informații suplimentare la cererea Băncii. În caz contrar, este posibil că accesul la Servicii să va fie restricționat. Aceste documente și informații vor include, fără a se limita la, fotografii color clare sau copii scanate ale documentelor dumneavoastră de identitate, documente care să confirme rezidență permanentă, adresa de reședința și orice alte de documente considerate necesare.
Banca își rezervă dreptul de a solicită orice documente și/sau informații suplimentare referitoare la dumneavoastră, la tranzacțiile dumneavoastră, și/sau la plătitor, și/sau beneficiarul fondurilor transferului dumneavoastră. Banca va decide, la propria sa atitudine, dacă documentele și/sau informațiile furnizate sunt suficiente pentru a vă permite să utilizați Serviciile sau orice parte a acestora.
5.2 Limite de tranzacționare
Transferurile dumneavoastră pot fi supuse limitelor asociate cardurilor înrolate și a fondurilor disponibile pe card stabilite cu/de către băncile emitente ale cardurilor.
Limitele de tranzacționare stabilite de Banca pentru serviciile prestate prin Aplicație sunt următoarele:
Limitele pentru a transfera și a primi fonduri: până la 4.000 RON/lună/utilizator. Pentru evitarea oricărui dubiu, limitele lunare maxime de 4.000 RON vor fi calculate separat pentru trimiterea de fonduri (Transferuri P2P) într-o perioada de 30 de zile începând de la prima tranzacție de transfer valida, respectiv pentru primirea de fonduri (Transferuri P2P sau Transferuri Cash2Card) într-o perioada de 30 de zile începând de la prima tranzacție primita cu succes. Limitele lunare maxime de 4.000 RON pentru primirea de fonduri se calculează ținând cont atât de depunerile efectuate la Stațiile de Plata SelfPay cât și de sumele de bani primite de la alți utilizatori ai Aplicației. În cazul cardurilor emise sub sigla Visa, se aplică următoarele limite maxime:
- Maximum 15 tranzacții pe zi în limita a 600 USD /zi echivalent în lei la cursul Visa,
- Maximum 25 de tranzacâii pe săptamană în limita de 4.000 de lei/săptamană,
- Maximum 75 de tranzacții într-o perioadă de 30 de zile, în limita de 4.000 de lei/lună.
Valoarea minimă aferentă fiecărei tranzacții pentru a transfera și a primi fonduri este de 5 RON/tranzacție. Pentru evitarea oricărui dubiu, valoarea minimă a unei alimentari cu numerar este de 5 RON, la care se adaugă valoarea comisionului aferent alimentării.
5.3 Permisiune
Folosind Serviciile, autorizați Banca să primească și să proceseze transferuri sau depuneri de fonduri în numele dumneavoastră și să deducă orice Comisioane aplicabile din acele fonduri.
Inițierea ordinelor de plată/depunere corespunzătoare transferurilor/depunerilor solicitate de dvs. prin intermediul Aplicației se realizează de către Bancă.
În ceea ce privește Transferurile P2P, Banca va debita valoarea transferurilor dumneavoastră și a oricăror Comisioane aplicabile din soldul cardului dumneavoastră la momentul tranzacției. În ceea ce privește Transferurile Cash2Card, Banca va debita Comisioanele aplicabile din fondurile depuse la Stațiile de Plată SelfPay.
Dacă efectuați un Transfer P2P sau un Transfer Cash2Card , orice Comisioane aplicabile se vor adaugă la valoarea tranzacției, astfel încât suma totală a tranzacției dumneavoastră plus Comisioanele aplicabile vor fi debitate din cardul dumneavoastră sau, după caz, deduse din fondurile depuse la Stațiile de Plată SelfPay.
Dacă încercați să efectuați un Transfer P2P care depășește soldul disponibil pe cardul dumneavoastră la momentul solicitării plus orice comisioane aplicabile, atunci solicitarea dumneavoastră nu va fi procesată.
În cazul puțin probabil, indiferent de motiv, al unei tranzacții care a fost încheiată cu fonduri insuficiente pe cardul dumneavoastră, suma datorată va fi rambursată de dumneavoastră dacă nu se datorează unei erori. Acolo unde suma datorată trebuie rambursată de dumneavoastră, vi se va solicită să depuneți imediat fondurile pe cardul dumneavoastră pentru a rambursa soldul negativ. Până când întreagă suma nu este rambursată integral Băncii, Banca poate să vă suspende Serviciile. Dacă Banca va consideră că soldul negativ a fost intenționat creat, acest lucru va fi tratat că o potențială fraudă urmând a fi înaintată organelor abilitate.
6. Taxe și Comisioane
Taxele și comisioanele („Comisioane”) aferente serviciilor sunt specificate în secțiunea comisioane pentru fiecare Transfer P2P sau Transfer Cash2Card. Pentru operațiunile de tip Transfer P2P nu se percep comisioane. Pentru operațiunile de tip transfer Cash2Card se aplică un comision de 5 RON/tranzacție.
Lista de Comisioane poate fi vizualizată și pe website
www.selfpay.ro.
7. Expirare, Reziliere și Suspendare
- Accesul dumneavoastră la Servicii nu expiră și va rămâne valabil până când va fi terminat fie de noi, fie de către dumneavoastră astfel cum este prevăzut în acești Termeni de utilizare.
- Puteți închide contul dumneavoastră în cadrul Aplicației, cu consecință încetării acestor Termeni de utilizare, în orice moment, prin ștergerea contului dumneavoastră direct din Aplicație. Această acțiune este ireversibilă și în cazul în care doriți să utilizați în continuare aplicația mobilă SelfPay Now trebuie să va creați un cont nou. Va rugăm să aveți în vedere că datele cu caracter personal, respectiv datele aferente tranzacțiilor dumneavoastră, ce au parvenit SelfPay că urmare a utilizării Aplicației și a Serviciilor de către dumneavoastră vor fi stocate de SelfPay și după închiderea contului de către dumneavoastră, în vederea respectării perioadelor de stocare impuse de legislația aplicabilă. Pentru mai multe detalii, va rugăm să consultați Nota de informare aplicabilă utilizării Serviciilor, disponibilă în Aplicație și pe website-ul www.selfpay.ro.
- Dacă veți șterge toate cardurile înregistrate în Aplicație, nu veți mai putea folosi Serviciile noastre. Dacă va expiră cardul/cardurile înregistrate, vi se va cere să vă înregistrați un nou card pentru a utiliza în continuare Serviciile.
- Ne rezervăm dreptul, în mod unilateral și cu efect imediat, să reziliem și să va refuzăm accesul la Serviciile din cadrul Aplicației în cazuri legate de fraudă și/sau suspiciune de fraudă și/sau spălare de bani.
- Ne rezervăm dreptul că, în orice moment, în mod unilateral să suspendăm să restricționăm accesul dumneavoastră la Aplicație și Servicii precum și să reziliem Termenii de utilizare, cu efect imediat sau să refuzăm să va reactivăm accesul, dacă:
- ați încălcat acești Termeni de Utilizare într-un mod grav sau repetat și dacă nu ați remediat situația într-un interval rezonabil de timp din momentul în care v-am notificat să faceți acest lucru (atunci când remedierea este posibilă);
- avem motive rezonabile să suspectăm că aveți sau ați putea avea un comportament fraudulos și/sau dacă suspectăm că instrumentele/cardurile dumneavoastră sunt folosite într-o manieră neautorizată sau frauduloasă sau în scopuri ilegale (de ex, fără a se limita la situație în care cardul nu este emis pe numele dumneavoastră și/sau că aparține unei terțe părți);
- nu ne-ați furnizat orice informații de care avem nevoie pentru funcționarea Serviciilor, sau dacă avem motive rezonabile să credem că informațiile pe care le-ați oferit sunt incorecte sau neadevărate;
- acționați într-o manieră care este amenințătoare sau abuzivă față de personalul nostru sau față de oricare dintre reprezentanții noștri;
- există îngrijorări cu privire la securitatea cardurilor dumneavoastră sau dacă avem motive rezonabile să credem că folosirea de către dumneavoastră a Aplicației și a Serviciilor este dăunătoare pentru noi, pentru reputația noastră sau pentru software-ul, sistemele sau hardware-ul nostru;
- dacă trebuie să facem acest lucru în temeiul oricărei legi, reglementări, hotărâri judecătorești sau decizii primite de la o autoritate competență.
Daca este posibil, va vom notifica cat mai curând înainte sa procedam astfel, sau imediat după aceea, oferindu-vă motivele noastre, dacă informarea dumneavoastră nu va compromite măsurile rezonabile de securitate sau ar fi în alt fel ilegală.
8. Refuzul la transfer
Printre alte motive, procesarea unui transfer poate fi refuzată, dacă:
- nu există fonduri suficiente pe cardul dumneavoastră la momentul tranzacției pentru a acoperi valoarea tranzacției și a oricăror Comisioane aplicabile;
- nu ați depus fonduri suficiente la Stația de Plată la momentul tranzacției Cash2Card pentru a acoperi valoarea tranzacției și a oricăror Comisioane aplicabile;
- avem motive rezonabile să credem ca ați încălcat acești Termeni de utilizare;
- avem motive rezonabile să consideram transferul dumneavoastră drept suspect sau potențial ilegal sau fraudulos; sau
- exista erori, probleme (fie tehnice sau de un alt fel) sau refuzuri din partea instituțiilor financiare emitente a cardurilor.
9. Activitate ilegală
Aveți obligația să depuneți toate eforturile rezonabile pentru a preveni sau împiedică folosirea Aplicației și a Serviciilor pentru acte sau fapte de comerț, tranzacții financiare ilegale sau legalizarea unor venituri ilegale.
Este interzisă utilizarea Aplicației și a Serviciilor în scopul legalizării veniturilor ilegale, a activităților ilegale, a comerțului ilegal, în scopuri de afaceri și pentru orice alte tranzacții efectuate cu încălcarea legilor aplicabile în țară dumneavoastră și în Europa.
10. Investigații
Dacă investigațiile noastre demonstrează că o tranzacție raportată de dumneavoastră că fiind neautorizată sau executată incorect a fost, de fapt, autorizată de dumneavoastră, sau ați acționat fraudulos sau cu neglijență (de exemplu fără a se limita la nepăstrarea în siguranță a elementelor de securitate ale cardului, telefonului, aplicației), dumneavoastră veți fi răspunzător pentru pierderile apărute că urmare a utilizării Serviciilor.
11. Securitate
Este obligația și responsabilitatea dumneavoastră să mențineți confidențiale și în siguranța datele de identificare ale dumneavoastră în cadrul Aplicației, precum și informațiile privind securitatea și orice date legate de cardul dumneavoastră și să nu le dezvăluiți niciodată nimănui.
Dacă o altă persoană obține acces la informațiile dumneavoastră, la aplicație sau la dispozitivul dvs. prin trecerea de toate verificările de identificare și validare de securitate, noi vom fi îndreptățiți să tratăm orice tranzacție și alte tranzacții efectuate de acea persoană drept valabile și autorizate de dumneavoastră și nu vom putea fi ținuți răspunzători pentru nici o pierdere sau dauna care ar putea fi calculată că rezultat al acestora.
Toate tranzacțiile efectuate în cadrul Aplicației sunt criptate, iar datele de card vor fi stocate în mod securizat și procesate prin sistemele Băncii. SelfPay stochează doar informații de bază despre Carduri, respectiv: primele 6 și ultimele 4 cifre din numărul cardului, tipul cardului (Visa sau Mastercard) și dată de expirare. SelfPay nu are acces la codurile de securitate ale cardurilor înrolate în Aplicație. Informațiile complete cu privire la carduri sunt procesate doar de către Romcard.
Contactați-ne imediat în cazul în care datele dumneavoastră de identificare sunt utilizate fără permisiunea dumneavoastră în cadrul Aplicației.
Dacă constatați că un Transfer P2P nu este autorizat de dumneavoastră, a fost procesat sau a fost executat incorect sau nu a fost procesat, aveți obligația să contactați prompt și fără întârziere banca emitentă a cardului dumneavoastră și pe noi. Orice întârziere a notificării poate duce la răspunderea dumneavoastră pentru orice pierderi suferite.
Vă informăm că nu suntem răspunzători față de dumneavoastră dacă identificați incorect beneficiarul avut în vedere pentru un transfer. În același timp, dumneavoastră sunteți responsabil de securitatea contului dumneavoastră și a dispozitivului pe care este instalată Aplicația. În plus, sunteți responsabil să nu împărtășiți cu nimeni, în niciun moment, numele de cont, parolă, datele de card aferente contului și orice alte date ce ar putea duce la utilizarea neautorizată a contului dumneavoastră de utilizator.
12. Confidențialitate și prelucrarea datelor cu caracter personal
Pentru a vă putea furniza Serviciile și funcționalitățile Aplicației SelfPay Now, SelfPay și Banca au nevoie de datele dumneavoastră cu caracter personal. Va puteți șterge oricând contul dumneavoastră, ceea ce va termină acordul dintre dumneavoastră și noi și va duce la imposibilitatea utilizării Serviciilor.
Pentru ștergerea datelor cu caracter personal aferente contului de utilizator, puteți accesa oricând butonul de ștergere a profilului, parcurgând următorii pași: Menu>Profil > Editare > Ștergere. Urmare a ștergerii contului de utilizator, datele cu caracter personal asociate contului vor fi șterse, iar pentru accesarea serviciilor SelfPay va fi necesară crearea unui nou cont. Datele cu caracter personal cuprinse în documentele emise că urmare a prestării Serviciilor vor fi păstrate pentru perioadele impuse de dispozițiile legale aplicabile.
Ne angajăm să respectăm securitatea și confidențialitatea datelor și vă asigurăm că toate informațiile vor fi stocate în condiții de siguranță și tratate cu confidențialitate. Toate datele cu caracter personal colectate în cadrul Aplicației sunt prelucrate conform prevederilor legale în vigoare și a Notei de informare, disponibilă în Aplicație și pe website-ul www.SelfPay.ro
13. Actualizări Aplicație
Ne rezervăm dreptul de a modifica conținutul și/sau structura Aplicației în funcție de necesitățile tehnologice și pentru îmbunătățirea Serviciilor prestate utilizatorilor în orice moment și fără nici o informare prealabilă. În funcție de tipul modificărilor realizate, este posibil să nu puteți accesa Serviciile disponibile în cadrul Aplicației până când nu descărcați ultima versiune a acesteia și acceptați termenii de utilizare actualizați dacă este cazul.
14. Proprietate Intelectuală
Conținutul Aplicației este protejat de legislația privind drepturile de proprietate intelectuală, incluzând, fără limitare, legislația privind dreptul de autor. Toate drepturile asupra informațiilor furnizate pe sau prin intermediul Aplicației sunt proprietatea SelfPay. Acestea includ, fără limitare: date, texte, surse tehnice de pagini de internet, știri, grafică, desene, fotografii, ilustrații, imagini, sigle, servicii, API-uri și orice alte mențiuni. Conținutul Aplicației nu poate fi reprodus, copiat, tradus sau modificat în niciun fel, parțial sau în întregime, fără permisiunea noastră scrisă prealabilă.
Putem acordă o licență limitată, revocabilă și neexclusivă de a crea un hyperlink către pagina principală a Aplicației, atât timp cât acest link nu descrie într-un mod fals, greșit sau ofensator SelfPay, Banca, partenerii noștri sau entitățile noastre afiliate. Licență acordată pentru hyperlink nu va permite să utilizați mărcile noastre fără acordul nostru prealabil scris.
Toate drepturile de proprietate intelectuală (care includ, fără limitare, drepturile de autor și drepturile asupra codului sursă și bazelor de date) privind marca, mărcile comerciale, siglele și toate materialele din cadrul Aplicației sunt proprietatea noastră sau utilizate de noi conform unei licențe sau cu permisiunea partenerilor noștri, inclusiv a Băncii.
Nimic din conținutul Aplicației nu trebuie interpretat că acordând implicit sau în alt mod nicio licență sau niciun drept de a utiliza nicio marca comercială afișată în cadrul Aplicației fără permisiunea noastră scrisă sau a partenerilor noștri, inclusiv a Băncii, care ar putea deține marca comercială.
În cazul încălcării acestor termeni, pentru recuperarea prejudiciilor, SelfPay va apela la oricare și toate mijloacele legale necesare și aplicabile, iar pentru protecția noastră putem bloca accesul oricărui utilizator în cadrul Aplicației.
15. Modificări
Periodic, acești Termeni de utilizare vor putea suferi modificări. Într-o atare situație, veți fi notificat cu cel puțin 14 zile în avans de dată la care modificările vor avea efect, prin e-mail la adresa indicată de dumneavoastră la crearea contului. ZEBRAPAY SA poate folosi și alte metode de comunicare în relația cu dumneavoastră cum ar fi SMS, notificări de tip push sau in-app notificări. Acest termen nu se va aplică modificărilor contractuale impuse prin aplicarea unor noi prevederi legale, astfel de modificări aplicându-se în funcție de dată intrării în vigoare a reglementărilor respective.
În cazul majorării oricăror Comisioane sau introducerii unor comisioane noi, notificarea va fi trimisă cu cel puțin 60 zile în avans față de dată de la care modificările vor avea efect.
Dacă adăugăm un produs sau serviciu nou, este posibil să adăugăm produsul sau serviciul imediat și să va anunțăm cu privire la termenii și condițiile de utilizare aferente înainte de a-l utiliza.
După dată intrării în vigoare a oricăror modificări privind Termenii de utilizare, absența unui refuz formulat de către dumneavoastră și continuarea utilizării Aplicației și a Serviciilor vor constitui acceptarea dumneavoastră a unor astfel de amendamente.
Dacă nu veți fi de acord cu modificările notificate, ne veți putea informa în acest sens în decursul perioade de timp până la intrarea în vigoare a modificărilor anunțate. Vom trata comunicarea dumneavoastră că pe o notificare de încetare a acestor Termeni de utilizare. În aceste circumstanțe, vom restricționa accesul dumneavoastră la Aplicație și la Serviciile aferente.
16. Limitarea răspunderii
Nu suntem răspunzători pentru nici o pierdere și pentru niciun prejudiciu suferite de dumneavoastră, generate de cauzele specificate în cele ce urmează:
(i) dacă nu puteți accesa în orice moment Aplicația și/sau Serviciile datorită întreruperilor sau defecțiunilor sau întârzierilor intervenite în serviciile de telecomunicație, internet sau alimentarea cu energie, pe care le folosim prin furnizorii noștri externi cu care am contractat aceste servicii sau, atunci când acestea din urmă se datorează unui caz fortuit sau eveniment de forță majoră;
(ii) imposibilitatea temporară a utilizării Aplicației și/sau a Serviciilor în perioadele de mentenanță (revizie tehnică, inclusiv îmbunătățiri a acestora);
(iii) dacă nu puteți accesa în orice moment Aplicația și/sau Serviciile sau nefuncționarea corespunzătoare a acestora, datorită echipamentelor/dispozitivelor/ programelor informatice etc. folosite de dumneavoastră;
(iv) în cazul folosirii necorespunzătoare a Aplicației și/sau a Serviciilor, inclusiv în cazul transmiterii de date eronate;
(v) când din neglijență utilizatorului, elementele de identificare ajung la cunoștința altor persoane;
(vi) sistemul informatic/dispozitivul aparținând utilizatorului a fost accesat de terțe persoane neautorizate sau a fost piratat;
(vii) în cazul în care utilizatorul dezvăluie elementele de identificare / acces în Aplicație că urmare a unor atacuri de tip ”phishing” sau viruși informatici pe echipamentele/dispozitivele acestuia. Răspunderea față de utilizator este limitată la prejudiciile directe suferite de către acesta, care sunt o consecință directă a neexecutării obligațiilor noastre, în conformitate cu prevederile legale și/sau cele prevăzute in acești Termeni de utilizare.
17. Prevederi diverse
Acești Termeni de utilizare sunt personali pentru dumneavoastră și nu puteți cesiona sau transferă în alt fel drepturile și obligațiile dumneavoastră din cadrul acestora. Putem cesiona sau transferă avantajele sau obligațiile acestor Termeni de utilizare către o altă entitate în orice moment, cu o notificare rezonabilă în avans. Dacă vom proceda astfel, drepturile dumneavoastră nu vor fi afectate.
Acești Termeni de utilizare vor fi guvernați de legile din România. Toate disputele care derivă din sau se referă la acești Termeni de utilizare vor fi rezolvate de instanțele române competențe.
Acești Termeni de utilizare sunt redactați și încheiați în limba română.
Acești Termeni de utilizare sunt supuși amendării, modificării sau ștergerii dacă se solicită sau se constată că sunt în contradicție cu legea aplicabilă sau cu un regulament aplicabil, fără a afecta valabilitatea sau aplicabilitatea Termenilor de utilizare rămași valabili.
Neexercitarea sau neaplicarea oricărui drept din cadrul acestor Termeni de utilizare nu va fi considerată că o renunțare la nici un drept și nu va funcționa că un obstacol în calea exercitării sau aplicării viitoare a respectivului drept în orice moment.
Putem angaja serviciile unuia sau mai multor afiliați, subsidiare, agenți sau sub-contractanți pentru a ne îndeplini obligațiile.
Drepturile și căile de atac care sunt la dispoziția noastră în cadrul acestor Termeni de utilizare sunt cumulative și sunt în plus față de orice alt drept sau cale de atac la dispoziția noastră conform legii.
18. Contact și alte informații
Dacă doriți mai multe detalii în legătură cu Serviciile sau cu utilizarea Aplicației ori doriți să faceți o reclamație sau orice sugestie în legătură cu acestea, vă rugăm să ne contactați la:
Date de contact SelfPay: e-mail contact@selfpay.ro
Date de contact Bancă: e-mail info@librabank.ro
Comunicarea cu dumneavoastră se va desfășura prin e-mail la adresa indicată de dumneavoastră la crearea contului. ZEBRAPAY SA poate folosi și alte metode de comunicare în relația cu dumneavoastră cum ar fi SMS, notificări de tip push sau in-app notificări.
Orice comentarii, întrebări, feedback, idei, sugestii sau alte comunicări sau informații despre sau referitoare la aplicația SelfPay Now, funcționalitatea sau îmbunătățirea acesteia vor rămâne proprietatea ZEBRAPAY SA.
Orice utilizator al Aplicației poate adresa reclamații către ZebraPay SA de îndată ce ia cunoștință de evenimentul contestat, indicând în mod obligatoriu problema întâmpinată și informații suplimentare necesare pentru a identifica tranzacția, numărul de telefon la care poate fi contactat precum și adresa la care dorește să primească în scris răspunsul la reclamația să. ZebraPay va transmite utilizatorului răspunsul motivat la reclamația formulată, în termen de maximum 10 zile lucrătoare de la dată primirii reclamației acestuia.
Pentru reclamațiile care necesită investigații complexe, termenele precizate anterior, necesare ZebraPay pentru formularea răspunsului la reclamația utilizatorului, se pot prelungi. În această situație, Utilizatorul va fi contactat de către ZebraPay în termen de 5 zile lucrătoare de la dată primirii reclamației și va fi informat cu privire la stadiul intermediar de soluționare a reclamației sale.
Termenul de înregistrare a unei reclamații este de maximum 3 zile lucrătoare de la dată primirii ei de către ZebraPay.
Pentru orice reclamație primită de la client – adresată în scris sau verbal, ZebraPay SA va emite un răspuns verbal sau scris, printr-un e-mail sau prin poștă, la adresa menționată de către client.
Acești Termeni de utilizare se aplică începând cu 14.03.2023
Prin bifarea Condițiilor generale privind furnizarea Aplicației SelfPay Now, va exprimați acordul cu privire la acestea.
Prin bifarea Informării privind prelucrarea datelor cu caracter personal, luați la cunoștință condițiile în care ZebraPay SA și Banca prelucrează datele cu caracter personal, acest fapt nefiind echivalent cu consimțământul pe care îl acordați separat, pentru comunicări de marketing.