Termeni și condiții aplicația mobilă

TERMENI SI CONDITII DE UTILIZARE A APLICATIEI MOBILE SELFPAY NOW

(Termeni de utilizare)

  1. Termeni de utilizare

Acesti termeni de utilizare („Termenii de utilizare”) inglobeaza termenii si conditiile de utilizare a aplicatiei mobile SelfPay Now („Aplicatia SelfPay Now” sau „Aplicatia”) si a functionalitatilor puse la dispozitia dumneavoastra („dumneavoastra”, „utilizatorul”), in vederea efectuarii de transferuri de bani („Transfer P2P”) si/sau alimentarii cardurilor dumneavoastra cu numerar la Statiile de Plata SelfPay („Transfer Cash2Card” si impreuna cu Transferul P2P denumite in continuare „Serviciile”). Puteti vizualiza oricand prezentul document prin intermediul Aplicatiei SelfPay Now, pe website-ul www.selfpay.ro sau ne puteti trimite oricand o solicitare la adresele de contact prevazute mai jos in vederea obtinerii unei copii electronice.

Aplicatia SelfPay Now este pusa la dispozitia dumneavoastra de catre Zebrapay SA, o societate cu sediul social in Bucuresti, Bdul. Dacia, numarul 153-155 E, sector 2, Romania, inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului sub numarul J40/9919/2009, avand cod unic de identificare RO26067497 (denumita in continuare „SelfPay”).

Serviciile puse la dispozitie in cadrul Aplicatiei SelfPay Now sunt furnizate de catre Libra Internet Bank S.A., o societate cu sediul social in Bucuresti, Calea Vitan nr.6-6A, tronson B, C, et.1, 6, 9, 13, cladirea Phoenix Tower, sector 3, Romania, inmatriculata la Oficiul Registrului Comertului sub numarul J40/334/1996, avand cod unic de identificare 8119644 si inregistrata in Registrul Institutiilor de Credit al Bancii Nationale a Romaniei sub nr. RB-PJR-40-037/18.02.1999 (denumita in continuare ”Banca”).

Prin intermediul Aplicatiei SelfPay Now, Banca initiaza si proceseaza ordinele de plata corespunzatoare transferurilor pe care dumneavoastra le efectuati cu suportul tehnic al aplicatiei SelfPay Now.

Folosind Platforma, autorizați Banca să inițieze și să efectueze transferuri în numele dvs. prin inițierea de ordine de plată. Inițierea ordinelor de plată corespunzătoare transferurilor solicitate de dvs. prin intermediul Platformei se realizează de către Bancă.

Pentru fiecare operațiune de transfer inițiată de dvs., Platforma asigură infrastructura tehnică pentru inițierea ordinului de plată de către Bancă. Ulterior, instrucțiunile de plată sunt validate de către Bancă și transferate către Romcard. Verificarea condițiilor necesare procesării transferului, inclusiv, dar fără a se limita la, verificarea conturilor implicate în operațiunea de transfer, verificarea disponibilității fondurilor plătitorului și alte asemenea, se realizează de către Romcard.

Prin acceptarea acestor Termeni de utilizare, intelegeti si confirmati acordul dumneavoastra cu privire la utilizarea Aplicatiei si a Serviciilor in termenii si conditiile stipulate in prezentul document si

Pentru orice neclaritate cu privire la acesti Termeni de utilizare, va rugam sa ne contactati la adresa de e-mail: contact@SelfPay.ro sau/si info@librabank.ro

  1. Conditii generale de eligibilitate

Pentru a va crea un cont de utilizator si pentru a putea folosi Serviciile disponibile in Aplicatia SelfPay Now trebuie sa aveti cel putin 18 ani impliniti la data primei utilizari.

Pentru a putea folosi Serviciile disponibile este necesar sa va inregistrati datele dumneavoastra si cardurile de debit sau de credit personale conform instructiunilor stabilite in pagina privind inregistrarea, inclusiv indicand acordul dumneavoastra de a accepta acesti Termeni de utilizare la momentul crearii contului de utilizator.

Utilizatorul Aplicatiei SelfPay Now isi asuma responsabilitatea ca nu va incalca prevederile acestor Termeni de utilizare, ce includ urmatoarele reguli:

  1. nu veti utiliza un card blocat de institutia financiara emitenta a cardului;
  2. veti putea inrola un numar maxim de 3 carduri active per utilizator emise sub sigla MasterCard sau Visa;
  3. atat cardurile dumneavoastra, cat si cardurile beneficiarului unui Transfer P2P sunt valabile si sunt emise de institutii financiare din Romania; Aplicatia permite de asemenea Transferuri P2P si Transferuri Cash2Card si intre/pe carduri care prezinta un numar de identificare (BIN) atribuit serviciilor de emitere de instrumente de plata desfasurate in Romania de catre institutiile autorizate in acest sens. Pot fi inregistrate in cadrul Aplicatiei orice carduri cu BIN corespunzator Romaniei, emise de catre institutii bancare, institutii de plata, institutii emitente de moneda electronica ori alte institutii abilitate sa emita instrumente de plata in temeiul reglementarilor comunitare si nationale privind serviciile de plata;
  4. atat dumneavoastra, cat si beneficiarul unui Transfer P2P efectuati operatiuni de pe dispozitive si carduri SIM personale emise de operatori de telefonie mobila din Romania sau din alte State Membre din Uniunea Europeana;
  5. atat dumneavoastra, cat si beneficiarul unui Transfer P2P sunteti cetateni sau rezidenti permanenti ai aceleasi tari, in care functioneaza Aplicatia, respectiv Romania;
  6. detineti un dispozitiv mobil cu sistemul de operare Android sau iOS actualizat la cea mai recenta versiune disponibila pentru dispozitivul dumneavoastra;
  7. veti respecta limitele de tranzactionare prevazute la Sectiunea 5.2 de mai jos.
  1. Functionalitati si Servicii

Aplicatia Seflpay Now faciliteaza accesul utilizatorilor la urmatoarele Servicii:

(a) Transfer P2P. Acesta presupune un serviciu de transfer de fonduri instant* de pe cardul expeditorului pe cardul destinatarului utilizand canalele puse la dispozitie de catre organizatiile de carduri Visa si MasterCard, de catre Banca si de catre SelfPay.

Destinatarul platii poate fi selectat prin urmatoarele metode:

  • Număr de telefon, daca acesta este adăugat în agenda telefonului, se va selecta opțiunea "Transferă unui prieten" din secțiunea "Transferă" din ecranul principal al aplicației SelfPay Now;
  • Cod QR, atunci când doriti sa păstrati datele personale anonime şi destinatarul afișează codul QR, se va selecta opțiunea "Transferă prin cod QR" din secțiunea "Transferă" din ecranul principal al aplicației SelfPay Now;
  • Cod de client, atunci când doriti sa păstrati datele personale anonime, iar destinatarul se afla la distanță şi furnizează codul său de client, se va selecta opțiunea "Transferă prin cod client" din secțiunea "Transferă" din ecranul principal al aplicației SelfPay Now;

Prin metodele de transfer prn QR code sau prin cod Clinet puteti trimite sau primi bani

Transferurile sunt trimise instantaneu*. Aceasta inseamna ca nu exista nicio posibilitate de a anula acest tip de plata după ce este trimisa, prin urmare, va rugam sa va asigurati ca detaliile pe care le introduceti sunt corecte. Serviciul este furnizat in conditiile de furnizare a serviciilor prevazute in acesti Termeni de utilizare. Puteti utiliza acest serviciu pentru a transfera bani pe cardurile proprii sau pe cardul unui alt utilizator al Aplicatiei.

* Important: Timpul maxim de creditare si de debitare a cardurilor implicate in tranzactii P2P tine de implementarea corecta de catre bancile emitente a cardurilor a fluxurilor obligatorii pentru serviciile Visa Direct si Moneysend, servicii oferite de catre organizatiile de carduri, Visa si Mastercard. In situatii exceptionale acestea pot suferi intarzieri. Transferurile intre cardurile de credit necesita de regula o perioada de procesare de pana la 48 de ore, in situatii exceptionale aceasta perioada putand fi extinsa, iar transferurile intre carduri de debit se pot realiza in maximum 30 de minute de la initierea acestora.

(b) Transfer Cash2Card. Acesta presupune un serviciu de transfer de fonduri instant* pe cardul utilizatorului Aplicatiei, utilizand canalele puse la dispozitie de catre organizatiile de carduri Visa si MasterCard, de catre Banca si de catre SelfPay; Serviciul este furnizat in conditiile de furnizare a serviciilor prevazute in acesti Termeni de utilizare.

*Important: Timpul maxim de creditare al cardurilor implicate in tranzactii Cash2Card tine de implementarea corecta de catre bancile emitente a cardurilor a fluxurilor obligatorii pentru serviciile Visa Direct si Moneysend, servicii oferite de catre organizatiile de carduri, Visa si Mastercard. In situatii exceptionale acestea pot suferi intarzieri. Transferurile pe cardurile de credit necesita de regula o perioada de procesare de pana la 48 de ore, in situatii exceptionale aceasta perioada putand fi extinsa iar transferurile intre carduri de debit se pot realiza in maximum 30 de minute de la initierea acestora.

Prin intermediul Statiilor de Plata SelfPay puse la dispozitie si operate de catre SelfPay, utilizatorul Aplicatiei SelfPay Now poate depune fonduri direct pe cardul acestuia inrolat in Aplicatie. Puteti utiliza acest serviciu de Transfer Cash2Card pentru a alimenta cu bani doar un card propriu inrolat in Aplicatie.

Fondurile la care facem referire pot fi (i) sub forma de numerar; sau (ii) sub forma unui bon de rest pe care l-ati primit de la SelfPay ca urmare a utilizarii anterioare a altor servicii SelfPay puse la dispozitia dumneavoastra prin intermediul Statiilor de Plata.

  1. Deschiderea contului si utilizarea Aplicatiei

Fluxul de deschidere a unui cont de utilizator al Aplicatiei, precum si de inrolare a dispozitivului este urmatorul:

  1. Aplicatia SelfPay Now se descarca din magazinele de aplicatii mobile, cum ar fi Google Play, respectiv AppStore;
  2. Este necesar sa va inregistrati cu adresa dumneavoastra de e-mail care va fi validata ulterior printr-un cod dinamic, trimis pe adresa de e-mail declarata, cod ce trebuie sa fie introdus in Aplicatie pentru a continua fluxul de inregistrare. Daca inchideti Aplicatia, fluxul de inrolare trebuie reluat.
  3. Pentru inregistrare, este necesar sa introduceti urmatoarele date: numele si prenumele si adresa de e-mail. Ulterior, va fi necesar sa introduceti si numarul dumneavoastra de telefon. Numarul de telefon trebuie sa nu fie asociat niciunui alt cont asociat Aplicatiei SelfPay Now. Numarul de telefon va fi validat prin generarea unui cod dinamic ce va fi transmis prin SMS. Daca inchideti Aplicatia, fluxul de asociere a numarului de telefon trebuie reluat.
  4. Pentru a putea folosi serviciile este necesar sa introduceti date despre cardurile pe care le detineti in pagina securizata afisata de Banca, precum si adresa de domiciliu.
  5. Este necesar sa setati un PIN imediat dupa inregistrarea primului card pentru securitatea Aplicatiei. Daca inchideti Aplicatia, fluxul de setare PIN trebuie reluat. Dupa aceasta, puteti activa autentificarea biometrica si/sau push notification in functie de capacitatile telefonului pe care il detineti. In momentul activarii autentificarii biometrice este necesar sa validati autentificarea cu factorul biometric care este deja inregistrat la nivelul dispozivului. Va informam ca PIN-ul si informatiile biometrice se stocheaza doar pe dispozitivul dumneavoastra, iar astfel de date nu sunt stocate pe serverele SelfPay sau ale Bancii.
  6. Pentru a putea utiliza Aplicatia SelfPay Now este necesara inserarea in mod obligatoriu a numelui, prenumelui, adresei de e-mail, adresei de domiciliu si numarului de telefon. Suplimentar, optional, puteti insera: data nasterii si genul.

Utilizatorul isi asuma obligatia sa informeze SelfPay, in cel mai scurt timp posibil, despre modificarea/actualizarea datelor cu caracter personal (e.g., numele, adresa de e-mail sau numarul de telefon). Astfel, puteti face orice modificari sau actualizari ale datelor cu caracter personal direct din contul de utilizator, accesand sectiunea Menu>Profil> Editare.

Puteti astfel sa modificati oricand datele cu caracter personal obligatorii si/sau sa inserati/stergeti date cu caracter personal optionale.

Detaliile dumneavoastra personale vor fi verificate automat de catre Banca in scopul cunoasterii clientelei si prevenirii riscului de spalare a banilor si de finantare a terorismului in: (i) listele administrate de Biroul de Supraveghere a Activelor Straine (OFAC), incluzand, dar fara limitare, lista Persoanelor Nationale Special Desemnate si Blocate; (ii) listele de sanctiuni ale Uniunii Europene (UE); (iii) listele de sanctiuni ale Organizatiei Natiunilor Unite (ONU); (iv) Lista neagra PAN; (v) Lista neagra BIN.

Trebuie sa inregistrati cardul dumneavoastra urmand instructiunile furnizate in cadrul Aplicatiei. Nu trebuie sa incercati sa inregistrati un card care nu este emis pe numele dumneavoastra si/sau care nu va apartine.

Nu trebuie sa aplicati pentru mai mult de un cont de utilizator.

Va asumati raspunderea si nu veti furniza in niciun moment informatii false, inexacte, incomplete sau derutante.

Nu veti putea folosi Aplicatia sau orice parte a functionalitatii sale, inclusiv Serviciile, pana cand nu veti furniza informatiile solicitate conform cu acesti Termeni de utilizare si/sau cu termenii si cu politicile interne ale Bancii si daca nu veti incarca cel putin un card.

Va rugam sa aveti in vedere ca vom revizui procesul dumneavoastra de inregistrare cat mai curand posibil. Este la atitudinea exclusiva a Bancii daca va va inregistra si accepta ca unul dintre clientii acesteia in vederea utilizarii serviciilor furnizate de Banca. Daca inregistrarea dumneavoastra este aprobata, veti fi notificati cat mai curand posibil.

  1. Utilizarea Aplicatiei si a Serviciilor

5.1 Functionalitate. Informatii suplimentare

Dupa inregistrarea cu succes veti putea folosi Serviciile disponibile prin intermediul Aplicatiei SelfPay Now, in functie de disponibilitatea tehnica si practicile de monitorizare ale bancii emitente a cardului platitorului si beneficiarului (si in functie de plata oricaror comisioane aplicabile si de conformarea cu acesti Termeni de utilizare).

Veti putea utiliza Aplicatia SelfPay Now si Serviciile doar in scopuri personale. Acestea nu vor fi folosite pentru activitatile legate de afaceri, activitati comerciale ilegale, tranzactii financiare ilegale sau pentru crearea unei aparente de legalitate cu privire la venituri obtinute ilegal si/sau pentru orice alte tranzactii efectuate cu incalcarea legilor aplicabile in tara dumneavoastra si a oricarei alte legi internationale.

Periodic, pentru efectuarea procedurii cunoasterii clientelei (daca este ceruta de lege sau de regulamentele bancare), va trebui sa furnizati unele documente si informatii suplimentare la cererea Bancii. In caz contrar, este posibil ca accesul la Servicii sa va fie restrictionat. Aceste documente si informatii vor include, fara a se limita la, fotografii color clare sau copii scanate ale documentelor dumneavoastra de identitate, documente care sa confirme rezidenta permanenta, adresa de resedinta si orice alte de documente considerate necesare.

Banca isi rezerva dreptul de a solicita orice documente si/sau informatii suplimentare referitoare la dumneavoastra, la tranzactiile dumneavoastra, si/sau la platitor, si/sau beneficiarul fondurilor transferului dumneavoastra. Banca va decide, la propria sa atitudine, daca documentele si/sau informatiile furnizate sunt suficiente pentru a va permite sa utilizati Serviciile sau orice parte a acestora.

5.2 Limite de tranzactionare

Transferurile dumneavoastra pot fi supuse limitelor asociate cardurilor inrolate si a fondurilor disponibile pe card stabilite cu/de catre bancile emitente ale cardurilor.

Limitele de tranzactionare stabilite de Banca pentru serviciile prestate prin Aplicatie sunt urmatoarele:

Limitele pentru a transfera si a primi fonduri: pana la 4.000 RON/luna/utilizator. Pentru evitarea oricarui dubiu, limitele lunare maxime de 4.000 RON vor fi calculate separat pentru trimiterea de fonduri (Transferuri P2P) intr-o perioada de 30 de zile incepand de la prima tranzactie de transfer valida, respectiv pentru primirea de fonduri (Transferuri P2P sau Transferuri Cash2Card) intr-o perioada de 30 de zile incepand de la prima tranzactie primita cu succes. Limitele lunare maxime de 4.000 RON pentru primirea de fonduri se calculeaza tinand cont atat de depunerile efectuate la Statiile de Plata SelfPay cat si de sumele de bani primite de la alti utilizatori ai Aplicatiei. In cazul cardurilor emise sub sigla Visa, se aplica urmatoarele limite maxime:

  • Maximum 15 tranzactii pe zi in limita a 600 USD /zi echivalent in lei la cursul Visa,
  • Maximum 25 de tranzactii pe saptamana in limita de 4.000 de lei/saptamana,
  • Maximum 75 de tranzactii intr-o perioada de 30 de zile, in limita de 4.000 de lei/luna.

Valoarea minima aferenta fiecarei tranzactii pentru a transfera si a primi fonduri este de 5 RON/tranzactie. Pentru evitarea oricarui dubiu, valoarea minima a unei alimentari cu fonduri (Transferuri P2P sau Transferuri Cash2Card) este de 5 RON.

5.3 Permisiune

Folosind Serviciile, autorizati Banca sa primeasca si sa proceseze transferuri sau depuneri de fonduri in numele dumneavoastra si sa deduca orice Comisioane aplicabile din acele fonduri.

Inițierea ordinelor de plată/depunere corespunzătoare transferurilor/depunerilor solicitate de dvs. prin intermediul Aplicatiei se realizează de către Bancă.

In ceea ce priveste Transferurile P2P, Banca va debita valoarea transferurilor dumneavoastra si a oricaror Comisioane aplicabile din soldul cardului dumneavoastra la momentul tranzactiei. In ceea ce priveste Transferurile Cash2Card, Banca va debita Comisioanele aplicabile din fondurile depuse la Statiile de Plata SelfPay.

Daca efectuati un Transfer P2P sau un Transfer Cash2Card , orice Comisioane aplicabile se vor adauga la valoarea tranzactiei, astfel incat suma totala a tranzactiei dumneavoastra plus Comisioanele aplicabile vor fi debitate din cardul dumneavoastra sau, dupa caz, deduse din fondurile depuse la Statiile de Plata SelfPay.

Daca incercati sa efectuati un Transfer P2P care depaseste soldul disponibil pe cardul dumneavoastra la momentul solicitarii plus orice comisioane aplicabile, atunci solicitarea dumneavoastra nu va fi procesata.

In cazul putin probabil, indiferent de motiv, al unei tranzactii care a fost incheiata cu fonduri insuficiente pe cardul dumneavoastra, suma datorata va fi rambursata de dumneavoastra daca nu se datoreaza unei erori. Acolo unde suma datorata trebuie rambursata de dumneavoastra, vi se va solicita sa depuneti imediat fondurile pe cardul dumneavoastra pentru a rambursa soldul negativ. Pana cand intreaga suma nu este rambursata integral Bancii, Banca poate sa va suspende Serviciile. Daca Banca va considera ca soldul negativ a fost intentionat creat, acest lucru va fi tratat ca o potentiala frauda urmand a fi inaintata organelor abilitate.

  1. Taxe si Comisioane

Taxele si comisioanele („Comisioane”) aferente serviciilor sunt specificate in sectiunea comisioane pentru fiecare Transfer P2P sau Transfer Cash2Card. Puteti consulta oricand lista de Comisioane accesand website-ul www.selfpay.ro.

  1. Expirare, Reziliere si Suspendare

Accesul dumneavoastra la Servicii nu expira si va ramane valabil pana cand va fi terminat fie de noi, fie de catre dumneavoastra astfel cum este prevazut in acesti Termeni de utilizare.

  • Puteti inchide contul dumneavoastra in cadrul Aplicatiei, cu consecinta incetarii acestor Termeni de utilizare, in orice moment, prin stergerea contului dumneavoastra direct din Aplicatie. Aceasta actiune este ireversibila si in cazul in care doriti sa utilizati in continuare aplicatia mobila SelfPay Now trebuie sa va creati un cont nou. Va rugam sa aveti in vedere ca datele cu caracter personal, respectiv datele aferente tranzactiilor dumneavoastra, ce au parvenit SelfPay ca urmare a utilizarii Aplicatiei si a Serviciilor de catre dumneavoastra vor fi stocate de SelfPay si dupa inchiderea contului de catre dumneavoastra, in vederea respectarii perioadelor de stocare impuse de legislatia aplicabila. Pentru mai multe detalii, va rugam sa consultati Nota de informare aplicabila utilizarii Serviciilor, disponibila la Sectiunile 12.1 si 12.2 de mai jos.
  • Daca veti sterge toate cardurile inregistrate in Aplicatie, nu veti mai putea folosi Serviciile noastre. Daca va expira cardul/cardurile inregistrate, vi se va cere sa va inregistrati un nou card pentru a utiliza in continuare Serviciile.
  • Ne rezervam dreptul, in mod unilateral si cu efect imediat, sa reziliem si sa va refuzam accesul la Serviciile din cadrul Aplicatiei in cazuri legate de frauda si/sau suspiciune de frauda si/sau spalare de bani.
  • Ne rezervam dreptul ca, in orice moment, in mod unilateral sa suspendam sa restrictionam accesul dumneavoastra la Aplicatie si Servicii precumsi sa reziliem Termenii de utilizare, cu efect imediat sau sa refuzam sa va reactivam accesul, daca:
  1. ati incalcat acesti Termeni de Utilizare intr-un mod grav sau repetat si daca nu ati remediat situatia intr-un interval rezonabil de timp din momentul in care v-am notificat sa faceti acest lucru (atunci cand remedierea este posibila);
  2. avem motive rezonabile sa suspectam ca aveti sau ati putea avea un comportament fraudulos si/sau daca suspectam ca instrumentele/cardurile dumneavoastra sunt folosite intr-o maniera neautorizata sau frauduloasa sau in scopuri ilegale (de ex, fara a se limita la situatie in care cardul nu este emis pe numele dumneavoastra si/sau ca apartine unei terte parti);
  3. nu ne-ati furnizat orice informatii de care avem nevoie pentru functionarea Serviciilor, sau daca avem motive rezonabile sa credem ca informatiile pe care le-ati oferit sunt incorecte sau neadevarate;
  4. actionati intr-o maniera care este amenintatoare sau abuziva fata de personalul nostru sau fata de oricare dintre reprezentantii nostri;
  5. exista ingrijorari cu privire la securitatea cardurilor dumneavoastra sau daca avem motive rezonabile sa credem ca folosirea de catre dumneavoastra a Aplicatiei si a Serviciilor este daunatoare pentru noi, pentru reputatia noastra sau pentru software-ul, sistemele sau hardware-ul nostru;
  6. daca trebuie sa facem acest lucru in temeiul oricarei legi, reglementari, hotarari judecatoresti sau decizii primite de la o autoritate competenta.

Daca este posibil, va vom notifica cat mai curand inainte sa procedam astfel, sau imediat dupa aceea, oferindu-va motivele noastre, daca informarea dumneavoastra nu va compromite masurile rezonabile de securitate sau ar fi in alt fel ilegala.

  1. Refuzul la transfer

Printre alte motive, procesarea unui transfer poate fi refuzata, daca:

  1. nu exista fonduri suficiente pe cardul dumneavoastra la momentul tranzactiei pentru a acoperi valoarea tranzactiei si a oricaror Comisioane aplicabile;
  2. nu ati depus fonduri suficiente la Statia de Plata la momentul tranzactiei Cash2Card pentru a acoperi valoarea tranzactiei si a oricaror Comisioane aplicabile;
  3. avem motive rezonabile sa credem ca ati incalcat acesti Termeni de utilizare;
  4. avem motive rezonabile sa consideram transferul dumneavoastra drept suspect sau potential ilegal sau fraudulos; sau
  5. exista erori, probleme (fie tehnice sau de un alt fel) sau refuzuri din partea institutiilor financiare emitente a cardurilor.
  1. Activitate ilegala

Aveti obligatia sa depuneti toate eforturile rezonabile pentru a preveni sau impiedica folosirea Aplicatiei si a Serviciilor pentru acte sau fapte de comert, tranzactii financiare ilegale sau legalizarea unor venituri ilegale.

Este interzisa utilizarea Aplicatiei si a Serviciilor in scopul legalizarii veniturilor ilegale, a activitatilor ilegale, a comertului ilegal, in scopuri de afaceri si pentru orice alte tranzactii efectuate cu incalcarea legilor aplicabile in tara dumneavoastra si in Europa.

  1. Investigatii

Daca investigatiile noastre demonstreaza ca o tranzactie raportata de dumneavoastra ca fiind neautorizata sau executata incorect a fost, de fapt, autorizata de dumneavoastra, sau ati actionat fraudulos sau cu neglijenta (de exemplu fara a se limita la nepastrarea in siguranta a elementelor de securitate ale cardului, telefonului, aplicatiei), dumneavoastra veti fi raspunzator pentru pierderile aparute ca urmare a utilizarii Serviciilor.

  1. Securitate

Este obligatia si responsabilitatea dumneavoastra sa mentineti confidentiale si in siguranta datele de identificare ale dumneavoastra in cadrul Aplicatiei, precum si informatiile privind securitatea si orice date legate de cardul dumneavoastra si sa nu le dezvaluiti niciodata nimanui.

Daca o alta persoana obtine acces la informatiile dumneavoastra, la aplicatie sau la dispozitivul dvs.prin trecerea de toate verificarile de identificare si validare de securitate, noi vom fi indreptatiti sa tratam orice tranzactie si alte tranzactii efectuate de acea persoana drept valabile si autorizate de dumneavoastra si nu vom putea fi tinuti raspunzatori pentru nici o pierdere sau dauna care ar putea fi calculata ca rezultat al acestora.

Toate tranzactiile efectuate in cadrul Aplicatiei sunt criptate, iar datele de card vor fi stocate in mod securizat si procesate prin sistemele Bancii . SelfPay stochează doar informații de bază despre Carduri, respectiv: primele 6 si ultimele 4 cifre din numarul cardului, tipul cardului (Visa sau Mastercard) si data de expirare. SelfPay nu are acces la codurile de securitate ale cardurilor inrolate in Aplicatie. Informațiile complete cu privire la carduri sunt procesate doar de către Romcard.

Contactati-ne imediat in cazul in care datele de identificare ale dumneavoastra in cadrul Aplicatiei sunt utilizate fara permisiunea dumneavoastra.

Daca constatati ca un Transfer P2P nu este autorizat de dumneavoastra, a fost procesat sau a fost executat incorect sau nu a fost procesat, aveti obligatia sa contactati prompt si fara intarziere banca emitenta a cardului dumneavoastra si pe noi. Orice intarziere a notificarii poate duce la raspunderea dumneavoastra pentru orice pierderi suferite.

Va informam ca nu suntem raspunzatori fata de dumneavoastra daca identificati incorect beneficiarul avut in vedere pentru un transfer. In acelasi timp, dumneavoastra sunteti responsabil de securitatea contului dumneavoastra si a dispozitivului pe care este instalata Aplicatia. In plus, sunteti responsabil sa nu impartasiti cu nimeni, in niciun moment, numele de cont, parola, datele de card aferente contului si orice alte date ce ar putea duce la utilizarea neautorizata a contului dumneavoastra de utilizator.

  1. Confidentialitate si prelucrarea datelor cu caracter personal

Pentru a va putea furniza Serviciile si functionalitatile Aplicatiei SelfPay Now, SelfPay si Banca are au nevoie de datele dumneavoastra cu caracter personal. Va puteti sterge oricand contul dumneavoastra, ceea ce va termina acordul dintre dumneavoastra si noi si va duce la imposibilitatea utilizarii Serviciilor.

Pentru stergerea datelor cu caracter personal aferente contului de utilizator, puteti accesa oricand butonul de stergere a profilului, parcurgand urmatorii pasi: Menu>Profil > Editare > Stergere. Urmare a stergerii contului de utilizator, datele cu caracter personal asociate contului vor fi sterse, iar pentru accesarea serviciilor SelfPay va fi necesara crearea unui nou cont. Datele cu caracter personal cuprinse in documentele emise ca urmare a prestarii Serviciilor vor fi pastrate pentru perioadele impuse de dispozitiile legale aplicabile.

Ne angajam sa respectam securitatea si confidentialitatea datelor si va asiguram ca toate informatiile vor fi stocate in conditii de siguranta si tratate cu confidentialitate. Toate datele cu caracter personal colectate in cadrul Aplicatiei sunt prelucrate conform prevederilor legale in vigoare si a Notei de informare, disponibila in Aplicatie si pe website-ul www.SelfPay.ro

  1. Actualizari Aplicatie

Ne rezervam dreptul de a modifica continutul si/sau structura Aplicatiei in functie de necesitatile tehnologice si pentru imbunatatirea Serviciilor prestate utilizatorilor in orice moment si fara nici o informare prealabila. In functie de tipul modificarilor realizate, este posibil sa nu puteti accesa Serviciile disponibile in cadrul Aplicatiei pana cand nu descarcati ultima versiune a acesteia si acceptati termenii de utilizare actualizati daca este cazul.

  1. Proprietate Intelectuala

Continutul Aplicatiei este protejat de legislatia privind drepturile de proprietate intelectuala, incluzand, fara limitare, legislatia privind dreptul de autor. Toate drepturile asupra informatiilor furnizate pe sau prin intermediul Aplicatiei sunt proprietatea SelfPay. Acestea includ, fara limitare: date, texte, surse tehnice de pagini de internet, stiri, grafica, desene, fotografii, ilustratii, imagini, sigle, servicii, API-uri si orice alte mentiuni. Continutul Aplicatiei nu poate fi reprodus, copiat, tradus sau modificat in niciun fel, partial sau in intregime, fara permisiunea noastra scrisa prealabila.

Putem acorda o licenta limitata, revocabila si neexclusiva de a crea un hyperlink catre pagina principala a Aplicatiei, atat timp cat acest link nu descrie intr-un mod fals, gresit sau ofensator SelfPay, Banca, partenerii nostri sau entitatile noastre afiliate. Licenta acordata pentru hyperlink nu va permite sa utilizati marcile noastre fara acordul nostru prealabil scris.

Toate drepturile de proprietate intelectuala (care includ, fara limitare, drepturile de autor si drepturile asupra codului sursa si bazelor de date) privind marca, marcile comerciale, siglele si toate materialele din cadrul Aplicatiei sunt proprietatea noastra sau utilizate de noi conform unei licente sau cu permisiunea partenerilor nostri, inclusiv a Bancii.

Nimic din continutul Aplicatiei nu trebuie interpretat ca acordand implicit sau in alt mod nicio licenta sau niciun drept de a utiliza nicio marca comerciala afisata in cadrul Aplicatiei fara permisiunea noastra scrisa sau a partenerilor nostri, inclusiv a Bancii, care ar putea detine marca comerciala.

In cazul incalcarii acestor termeni, pentru recuperarea prejudiciilor, SelfPay va apela la oricare si toate mijloacele legale necesare si aplicabile, iar pentru protectia noastra putem bloca accesul oricarui utilizator in cadrul Aplicatiei.

  1. Modificari

Periodic, acesti Termeni de utilizare vor putea suferi modificari. Intr-o atare situatie, veti fi notificat cu cel putin 14 zile in avans de data la care modificarile vor avea efect, prin intermediul Aplicatiei. Acest termen nu se va aplica modificarilor contractuale impuse prin aplicarea unor noi prevederi legale, astfel de modificari aplicandu-se in functie de data intrarii in vigoare a reglementarilor respective.

In cazul majorarii oricaror Comisioane sau introducerii unor comisioane noi, notificarea va fi trimisa cu cel putin 60 zile in avans fata de data de la care modificarile vor avea efect.

Daca adaugam un produs sau serviciu nou, este posibil sa adaugam produsul sau serviciul imediat si sa va anuntam cu privire la termenii si conditiile de utilizare aferente inainte de a-l utiliza.

Dupa data intrarii in vigoare a oricaror modificari privind Termenii de utilizare, absenta unui refuz formulat de catre dumneavoastra si continuarea utilizarii Aplicatiei si a Serviciilor vor constitui acceptarea dumneavoastra a unor astfel de amendamente.

Daca nu veti fi de acord cu modificarile notificate, ne veti putea informa in acest sens in decursul perioade de timp pana la intrarea in vigoare a modificarilor anuntate. Vom trata comunicarea dumneavoastra ca pe o notificare de incetare a acestor Termeni de utilizare. In aceste circumstante, vom restrictiona accesul dumneavoastra la Aplicatie si la Serviciile aferente.

  1. Limitarea raspunderii

Nu suntem raspunzatori pentru nici o pierdere si pentru niciun prejudiciu suferite de dumneavoastra, generate de cauzele specificate in cele ce urmeaza: (i) daca nu puteti accesa in orice moment Aplicatia si/sau Serviciile datorita intreruperilor sau defectiunilor sau intarzierilor intervenite in serviciile de telecomunicatie, internet sau alimentarea cu energie, pe care le folosim prin furnizorii nostri externi cu care am contractat aceste servicii sau, atunci cand acestea din urma se datoreaza unui caz fortuit sau eveniment de forta majora; (ii) imposibilitatea temporara a utilizarii Aplicatiei si/sau a Serviciilor in perioadele de mentenanta (revizie tehnica, inclusiv imbunatatiri a acestora); (iii) daca nu puteti accesa in orice moment Aplicatia si/sau Serviciile sau nefunctionarea corespunzatoare a acestora, datorita echipamentelor/dispozitivelor/ programelor informatice etc. folosite de dumneavoastra; (iv) in cazul folosirii necorespunzatoare a Aplicatiei si/sau a Serviciilor, inclusiv in cazul transmiterii de date eronate; (v) cand din neglijenta utilizatorului, elementele de identificare ajung la cunostinta altor persoane; (vi) sistemul informatic/dispozitivul apartinand utilizatorului a fost accesat de terte persoane neautorizate sau a fost piratat; (vii) in cazul in care utilizatorul dezvaluie elementele de identificare / acces in Aplicatie ca urmare a unor atacuri de tip ”phishing” sau virusi informatici pe echipamentele/dispozitivele acestuia. Raspunderea fata de utilizator este limitata la prejudiciile directe suferite de catre acesta, care sunt o consecinta directa a neexecutarii obligatiilor noastre, in conformitate cu prevederile legale si/sau cele prevazute in acesti Termeni de utilizare.

  1. Prevederi diverse

Acesti Termeni de utilizare sunt personali pentru dumneavoastra si nu puteti cesiona sau transfera in alt fel drepturile si obligatiile dumneavoastra din cadrul acestora. Putem cesiona sau transfera avantajele sau obligatiile acestor Termeni de utilizare catre o alta entitate in orice moment, cu o notificare rezonabila in avans. Daca vom proceda astfel, drepturile dumneavoastra nu vor fi afectate.

Acesti Termeni de utilizare vor fi guvernati de legile din Romania. Toate disputele care deriva din sau se refera la acesti Termeni de utilizare vor fi rezolvate de instantele romane competente.

Acesti Termeni de utilizare sunt redactati si incheiati in limba romana.

Acesti Termeni de utilizare sunt supusi amendarii, modificarii sau stergerii daca se solicita sau se constata ca sunt in contradictie cu legea aplicabila sau cu un regulament aplicabil, fara a afecta valabilitatea sau aplicabilitatea Termenilor de utilizare ramasi valabili.

Neexercitarea sau neaplicarea oricarui drept din cadrul acestor Termeni de utilizare nu va fi considerata ca o renuntare la nici un drept si nu va functiona ca un obstacol in calea exercitarii sau aplicarii viitoare a respectivului drept in orice moment.

Putem angaja serviciile unuia sau mai multor afiliati, subsidiare, agenti sau sub-contractanti pentru a ne indeplini obligatiile.

Drepturile si caile de atac care sunt la dispozitia noastra in cadrul acestor Termeni de utilizare sunt cumulative si sunt in plus fata de orice alt drept sau cale de atac la dispozitia noastra conform legii.

  1. Contact si alte informatii

Daca doriti mai multe detalii in legatura cu Serviciile sau cu utilizarea Aplicatiei ori doriti sa faceti o reclamatie sau orice sugestie in legatura cu acestea, va rugam sa ne contactati la:

Date de contact SelfPay: e-mail contact@selfpay.ro

Date de contact Banca: e-mail info@librabank.ro

Orice comentarii, intrebari, feedback, idei, sugestii sau alte comunicari sau informatii despre sau referitoare la aplicatia SelfPay Now, functionalitatea sau imbunatatirea acesteia vor ramane proprietatea ZEBRAPAY SA.

Orice utilizator al Aplicatiei poate adresa reclamatii catre ZebraPay SA de indata ce ia cunostinta de evenimentul contestat, indicand in mod obligatoriu problema intampinata si informatii suplimentare necesare pentru a identifica tranzactia, numarul de telefon la care poate fi contactat precum si adresa la care doreste sa primeasca in scris raspunsul la reclamatia sa. Zebrapay va transmite utilizatorului raspunsul motivat la reclamatia formulata, in termen de maximum 10 zile lucratoare de la data primirii reclamatiei acestuia.

Pentru reclamatiile care necesita investigatii complexe, termenele precizate anterior, necesare ZebraPay pentru formularea raspunsului la reclamatia utilizatorului, se pot prelungi. In aceasta situatie, Utilizatorul va fi contactat de catre ZebraPay in termen de 5 zile lucratoare de la data primirii reclamatiei si va fi informat cu privire la stadiul intermediar de solutionare a reclamatiei sale.

Termenul de inregistrare a unei reclamatii este de maximum 3 zile lucratoare de la data primirii ei de catre ZebraPay.

Pentru orice reclamatie primita de la client – adresata in scris sau verbal, ZebraPay SA va emite un raspuns verbal sau scris, printr-un e-mail sau prin posta, la adresa mentionata de catre client.

Acesti Termeni de utilizare se aplica incepand cu 20.09.2022

Prin bifarea Conditiilor generale privind furnizarea Aplicatiei SelfPay Now, va exprimati acordul cu privire la acestea.

Prin bifarea Informarii privind prelucrarea datelor cu caracter personal, luati la cunostinta conditiile in care Zebrapay SA si Banca prelucreaza datele cu caracter personal, acest fapt nefiind echivalent cu consimtamantul pe care il acordati separat, pentru comunicari de marketing.


Versiunea anterioara a “Termenilor si conditiilor de utilizare a aplicatiei mobile SelfPay Now” poate fi vizualizata aici.