Angajamentul SelfPay față de partenerii și clienții noștri în timpul crizei COVID-19

Pe măsură ce situația coronavirusului (COVID-19) se dezvoltă,  viața noastră va fi, fără îndoială, afectată. Familiile, comunitățile și companiile navighează în apele tulburi ale unui eveniment global fără precedent. În aceste momente de criză, știm că rolul nostru este  nu numai de a ne sprijini partenerii să continue să-şi desfăşoare activitatea, ci și să-i ajutam, atȃt pe ei cȃt şi pe clientii noştri comuni, să se adapteze  la această realitate schimbătoare.

Şi cum nimic nu este mai important decât sănătatea și siguranța comunității noastre, începând cu angajații noștri, în urma recomandărilor experților în sănătate publică, am restricționat deplasările, am trecut la lucrul la distanță şi acolo unde este cazul, luăm masuri suplimentare astfel încât personalul nostru să poată lucra în siguranță  și să sprijine în continuare, fără întreruperi, clienţii şi partenerii SelfPay.

Afacerile din întreaga lume vor evolua pentru a se adapta acestei situaţii fluctuante.  Vedem deja că unele industrii se opresc, în timp ce altele vor fi modificate pentru totdeauna. Înțelegem că prioritatile, calendarul și proiectele vor fi revizuite pe măsură ce strategia fiecarei organizatii pivotează și dorim să ne asigurăm partenerii că vom continua să-i sprijinim, pe măsură ce nevoile lor se schimbă.

De asemenea, încurajăm practicile sigure pentru clienţii Staţiilor de Plată SelfPay. Această comunitate formată din peste 1 milion de romȃni, care creşte de la an la an, rămâne inima companiei noastre. Ne dorim ca fiecare dintre ei să rămână în siguranță, să urmeze cele mai recente îndrumări ale organizațiilor de sănătate de la nivel mondial și național și să ne amintim că nimic nu merită să se pună pe ei înșiși sau pe alții în pericol. De aceea Staţiile de Plată SelfPay, cu cele peste 140 de servicii de plată disponibile, amplasate in magazinele de proximitate, supermarketuri, reţele de retail moden (ex. Mega Image, Profi, Kaufland, Carrefour),  benzinării etc, oferă utilizatorilor posibilitatea să-şi efectueze plăţile simplu, rapid şi mai sigur,  fară să stea la cozi sau să  interacţioneze cu alte persoane. Reţeaua de Staţii de Plată SelfPay acoperă peste 1.000 de localităţi din ţară şi numără peste 4.700 de Staţii de Plată SelfPay.

Pentru a ne sprijini clienții şi partenerii să gestioneze mai usor această provocare, oferim in continuare instrumente si resurse personalizate. Iată câteva moduri în care deja facem asta:

  • Pentru cei care doresc sa stie unde sunt localizate Staţiile de Plată SelfPay – pot accesa lista actualizată a locaţiilor aici. De asemenea, dacă se doreşte, le trimitem listele actualizate via email.
  • Serviciul de suport clienţi este operaţional cu program normal, de luni pȃna vineri intre orele 9-21, iar sâmbătă, duminică şi în timpul sărbătorilor legale: 09:00 – 17:00.
  • Comunicăm continuu cu partenerii noştri, astfel încȃt să identificăm şi să implementăm soluţiile necesare pentru a gestiona cel mai bine cu putinţă inconvenientele generate de această situație.

De asemenea, prețuim sprijinul partenerilor noştri, întrucât ne confruntăm cu toții cu aceste provocări.

Dacă aveți întrebări, nu ezitați să le adresați la contact@selfpay.ro.